Przejście od innego operatora

Jeśli jesteś naszym Abonentem i chciałbyś korzystać z lepszej oferty od tej, którą aktualnie posiadasz (np. przyspieszyć internet), możesz to zrobić w dowolnym momencie trwania obecnej umowy.

Odwiedź Biuro Obsługi Klienta

W Biurze Obsługi Klienta przygotujemy nową umowę, która wprowadzi zmiany w parametrach usługi bez konieczności oczekiwania, aż aktualna umowa dobiegnie końca. Tobie pozostanie jedynie podpisać ją i… cieszyć się nową, wyższą taryfą.

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez internet

Gdy zdecydujesz się na zmianę oferty na lepszą, możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo jeszcze przed podpisaniem nowej umowy. Powiesz lub napiszesz nam, na którą ofertę chcesz zmienić posiadaną obecnie, a my przygotujemy stosowne dokumenty, które podpiszesz w dogodnym dla Ciebie momencie i miejscu:
– odwiedzając nasze Biuro Obsługi Klienta
– umawiając się na spotkanie z Opiekunem Klienta i podpisując dokument np. u siebie w domu

Termin uruchomienia nowej oferty

Nowa oferta wejdzie w życie od razu po podpisaniu dokumentów.

Korzyści płynące ze zmiany oferty

  • promocyjna cena nowej oferty

  • lepsze parametry usługi

  • brak opłaty instalacyjnej

  • natychmiastowe uruchomienie nowej oferty

  • w każdym momencie trwającej już umowy terminowej i bezterminowej