Zanim powiadomisz serwis

Gdy zauważysz jakieś nieprawidłowości w działaniu usługi skontaktuj się z naszym serwisem. Jednak zanim to zrobisz:

  • Sprawdź, czy wszystkie urządzenia są prawidłowo podłączone. Zdarzają się sytuacje, że podczas sprzątania, zabaw dzieci czy zwierząt przewody transmisyjne lub zasilające zostały rozłączone.
  • Zrestartuj urządzenia, np. odłączając je na kilka sekund od zasilania.
    W wielu przypadkach właśnie restart pomaga

Kontakt z serwisem

Jeśli urządzenia podłączone są prawidłowo, a restart sprzętu nie pomógł, prosimy o kontakt z naszym serwisem. Możesz to zrobić:

  • dzwoniąc na numer 12 654 05 03
  • po godzinach pracy biura wysyłając zgłoszenie sms-em na nr 502 658 674
  • wysyłając zgłoszenie na naszym profilu na Faceeboku

Pamiętaj! Każde zgłoszenie, oprócz opisu usterki, musi zawierać:
– dokładny adres instalacji (z numerem mieszkania w przypadku bloku)
– numer telefonu do osoby zgłaszającej

Korzystasz z Wi-Fi?

Pomiary wykonane przy połączeniu Wi-Fi nie są miarodajne, gdyż jest to połączenie bezprzewodowe, podatne na otoczenie (zakłócenia). Prędkość połączenia Wi-Fi jest też uzależniona od standardu transmisji urządzeń (routera i karty Wi-Fi w urządzeniu). Pamiętaj, aby testy prędkości łącza zawsze wykonywać wyłącznie przy połączeniu przewodowym.